fredag 4. mai 2012

Liebster Award

 Jeg har vært så heldig å få en Liebster Award av Pia hos Pias Papir og Perler. Tusen takk, Pia.
Ta en titt innom bloggen hennes og se på hennes kreative kort.

"Denne prisen gis til lovende bloggere som inspirerer deg, 
og har mindre enn 200 følgere. Liebster Awardar sitt navn 
fra det tyske ordet, som betyr: " Elskede , kjæreste eller favoritt "". 

Når du er nominert, skal du:
- Anerkjenn blogger som ga deg prisen ved å linke tilbake til dem
- Gi prisen til 5 andre bloggere, som har mindre enn 200 tilhengere, og la dem få vite det gjennom en kommentar
bloggen sin
- Post prisen på bloggen din


 
Ikke lett å velge mellom alle de utrolig kreative og inspirerende bloggerne der ute.



Jeg velger å gi prisen videre til:

Rita's Univers
Papirskreppas Hobbyer
Mona's papirting
Kreativ Glede - Scrapglede
Disse fire er medlemer av Scrappin All Over's DT, som jeg også er en del av (utfordringsblogg).
Gir dem denne prisen fordi de er til stor inspirasjon for meg med sine utrolige flotte kort. Kommer til å lære mye av dem.


I tillegg vil jeg gi prisen til:

Berits Hobbyblogg, for hennes fantastiske kort med utrolig flotte fagelagte motiv, som er morsome, stilige og søte. Noe for enhver smak.




Takk for all inspirasjon!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden! Setter pris på denne. Skal poste den på bloggen min. Det er mye fin inspirasjon å hente i den blogg. Og jeg er så glad for at du vil være med i mitt DT.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Lin Monika :)

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk for omtanken og flotte ord, det er jo en ære å bli valgt, men dessverre så lar jeg awarden ligge da jeg har valgt å ha en award-fri blogg. Håper der er greit.
    Jeg håper også at blog candyen har kommet fram til deg i god behold, den er i sendt herifra:)
    Klem Berit

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...