lørdag 19. mai 2012

DT-bidrag utfordring #2 Scrappin' All over


Sommeren næmer seg (håper jeg) og jeg har drømt meg bort i sommer, sol, strand og jordbær. Scrappin' All Overs utfordring denne gang er: "Summer party". Drøm dere bort og bli med! Månedens sponsor er Scraphaugen, ta en kikk innom dem HER.

Her er mitt birag, laget av matavfallspose: "Summer fun"


Malt posen med gesso først. Mønsterark fra papirgleders serie sommerminner - badeglede og jordbærarket er fra inkido, forever summer.
Bokstavene er klistremerker fra kaisercraft, frimerkene er klippet ut fra mønsterarket. Svertet med distress, vintage photo.


 På frimerkene, bokstavene og ringen i korken har jeg brukt distress cracke paint.


Pebblesen er laget av en utpunchet ring av mønsterark i en kork med epoxy stickers over.



Deltar i utfordring hos:

Kort o Mania #63 - Bingo - punch/dies, bokstaver/tekst og charm/metall
 scrappeglede i målselv - mai - Alt er lov

8 kommentarer:

  1. Nydelig kort i fine farger.
    Et flott sommerkort!
    Takk for at du deltar hos Scrappeglede i Målelv.
    -Merete-

    SvarSlett
  2. Det ble veldig fint, Lin Monika. Du er så kreativ og flink. Likte godt å lage kort med posene. Skal legge ut snart :) Tusen takk for at du er så snill og lot meg få så mange ;)

    SvarSlett
  3. For et flott sommerkort! Herlig bilde og så nydelige papirer:)
    Legger meg som følger hos deg, for her var det mye flott å følge med på videre:)
    God søndag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Dette ble virkelig fint! Et skjønt sommerkort =)

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  5. Kjempeflott og riktig så sommerlig kort, tilogmed med jordbær, nam!

    SvarSlett
  6. Det ble et skikkelig stilig kort !! Likte veldig godt din måte å bruke bruskork :)
    Ha en flott dag ,

    klem Antje

    SvarSlett
  7. Flot kort med lækre detaljer! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

    SvarSlett
  8. wow vilket läckert kort. Vackra detaljer och papper. Tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...