lørdag 12. mai 2012

Da er det helg!

Nå er endelig den nye sofaen på plass. Sofaen er fra Bohus og heter "Palma". Utrolig hvordan rommet forandrer seg med ny farge (jeg hadde beige sofa før, Ektorp fra Ikea). Lampa oppe i høyre hjørne er også fra Ikea. Får å få litt lys i dette hjørnet, hengte jeg den bak trollhasselgreinen jeg har der med masse dill dall i. Den er ikke helt ferdig montert og det mangler litt på veggen, men det får komme etterhvert. Bordet er min oldemor og oldefars gamle kjøkkenbord, som har fått noen strøk maling og kortere ben.
Ettersom jeg har fått ryddet opp både her og der, kan jeg nå sette meg ned med godt samvittighet å lage noen kort i helga. Får ei venninne på besøk, så da blir det både scrapping og tullprat, skikkelig kos.




God helg til dere alle:)

 

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det :)
    Sofaen var flott, bordet med minner fra familien passer supert inn, og jeg likte oppsettet ditt med lampen og pyntet kvist.
    Ønsker deg en finfin scrappekveld :9

    SvarSlett
  2. Kjempe fin sofa :) Bordet er også kjempe fint :)Klem Rita

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...