mandag 3. desember 2012

Sjokoladekort!


Dette sjokoladekortet med vindu har jeg liftet fra Rita en av Papirpikene. Jeg syntes Rita sitt kort er så lekkert at jeg måtte prøve å lage et selv:)
Mønsterark fra  Pion. Motiver fra Pions klippeark. Spellbinder dies, snøkrystallpunch fra MS og fotoknudsen. Sløyfebåndet og blonden inne i kortet har jeg kjøpt hos Papirpikene. Noteark fra en gammel notebok, malt med gesso. Kantpunch fra Fiskars(kant på lommen inne i kortet). Tekststempler fra Inkido, Kort og Godt og NSS, snøstjernestempel fra Stempelglede.







Deltar i utfordring hos

Anonyme Scrappere, utfordring # 55 - Motiv + tekst
Vintage udfordring, utfordring 52 - Lag noe med engler
Card and Scrap, utfordring 44 - Noe med engler
Scrap'a'Long, utfordring # 22 - Jul
Bikuben blogg, juleutfordring -  "Lag et kort, tag, prosjekt eller layout - hva du måtte ønske - med tema Jul. Prosjektet må inneholde noe rødt".
Papiravisen, utfordring # 17 - Anything goes

Ha en topp uke!

10 kommentarer:

  1. Så koslig at du likte sjokoladekortet mitt, og din variant var jo kjempelekker den også :-) Artige kort både å lage og gi bort...

    SvarSlett
  2. Nydelig sjokoladekort og denne brettingen var ny for meg.)
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. WOW, så lekkert! Kanskje jeg må lifte deg igjen:))
    Tusen takk for at du deltar hos Vintage Udfordring!
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  4. Dette var jo bare RÅ lekkert!!! :) Så utrolig flott med vinduet :) Klemmer Rita

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott! Lekkert var det! Liker fargekombinasjonen!
    Brettemåten var ny for meg også, men likte den veldig godt, kanskje jeg må prøve på et sånt jeg også!

    SvarSlett
  6. Så vakkert og delikat sjokoladekort!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Udfodring!

    SvarSlett
  7. Vældig smukt englekort ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scrap...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlett
  8. Meget smuk chokoladeæske. Tak for at du er med i udfordringen på card and scrap. DT Sanne

    SvarSlett
  9. Dette var lekkert!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  10. Nydelig sjokolade kort. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...