søndag 2. desember 2012

Adventstid

Da er vi inne i adventstiden og første lys skal tennes.
Jeg har pyntet kubbelys og satt dem på et fat med stein, kongler og hjerter.
Brukt hjerte dies fra Sizzic, grønne grener fra TH dies og  snøkrystallene er MS punch. Påførte snow writer på snøkrystallene. Reinsdyr figurene har jeg kjøpt hos en blomsterforhandler. Pins fra WOC. Seambinding bånd og hyssing til sløyfer og tall fra Prima.

Slik ble resultatet:









1. Søndag i advent

Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.



Ønsker dere alle en strålende søndag:)


7 kommentarer:

  1. åh, så flott dette var Lin Monika :):) Lekkert og veldig dekorativt :) Ha en fin 1.søndag i advent :) Klemmer Rita

    SvarSlett
  2. Så lekkert du har pyntet, får skikkelig julestemning!
    Ha en fortsatt fin 1.søndag i advent!
    Klem Mona

    SvarSlett
  3. Nydelig og lekkert var dette:) Og så var det første lys tent, koselig det:)
    klem bente:9

    SvarSlett
  4. Åh, hvor fint!! Det var da en skøn adventsdekoration.
    Lys i mørket er altid så hyggeligt.

    Knus :)

    SvarSlett
  5. Så fin adventsdekorasjon du har laget deg:)

    SvarSlett
  6. Jeg sier som de andre veldig fin adventsdekorasjon-ha en fin ventetid og jeg gleder meg til torsdag...

    SvarSlett
  7. Denne var kjempefin Lin Monika, ha ei koslig adventstid :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...