mandag 30. april 2012

Sendes med en klem

Har blitt spurt om å lage tutorial for matavfallsposekortene, og jeg har laget dette kortet i forbindelse med det. Tutorialet kommer etterhvert i fanen over.


 Jeg har brukt ark fra panduro. Rosene er fra Storyteller. Poststemplene, tekststempelet og håndlagd stempelet er fra Kort og Godt. Kaffe flekk stempelet er fra Kreativ Hobby. Dette stempelet liker jeg! Jeg har her valgt å stifte et sløyfebåne i hver side til knyting. 







Leverer dette kortet til utfordringen hos:

Sketchy Colors, utfordring # 115 Mint, pink and white

Scrappe glede i Målselv, Aprilutfordring, Alt er lov




6 kommentarer:

  1. Denne var jo bare helt nydelig :) venter i spenning på tutorial på denne :) Ha en fin dag :) Kelm Rita

    SvarSlett
  2. Gorgeous papers. Gorgeous design.... LOve it.
    Chrissyxx

    SvarSlett
  3. Nydelig kort. Liker godt den kaffeflekk-detaljen,,,

    SvarSlett
  4. Nydelig! Takk for at du deltar hos SC denne gangen - håper vi ser deg igjen neste gang også :)
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett
  5. Dette er nydelig! Gleder meg til du skal vise oss framgangsmåten din :) Tusen takk for posene. Så mange! Og med utstansing på to av dem. Har du brukt noe rundt kantene på dette kortet? Gesso eller noe slikt? Synes de virker så lyse. Gleder meg til å bruke posene. Du er så snill! Klem til deg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...