onsdag 18. april 2012

Posekort

Denne gangen har jeg laget et posekort, posen er her brettet dobbelt. Jeg hadde i utgangspunket tiltenkt kortet til en bursdag, time will tell. Jeg ble ikke helt fornøyd, men slik er det vel noen ganger. Her er det nå..



Jeg har brukt ark fra Pio design, Från Mitt Hjärta II og sommerfuglene er fra Pions klippeark. Kantpunchen er fra ek. Ellers har jeg brukt taft, blomster, perler og stempler fra Kort og Godt. Brukt hvit gesso rundt på bildet og på de rosa blomstene. I tillegg til å sverte kanter har jeg også bruk litt gesso her og der ellers i kortet.

Deltart i utfordringene hos:

The Shabby Tea Room, utfordring # 110, beautiful roses. Frist 22. april
Med inspirasjon fra dette bilde:


Scrapperiket, utfordring 49, bingo. Der har jeg valgt: Blomster, perler, punch/dies. Frist 28. april

Card and scrap, utfordring 30, bruk blomster. Frist 28. april






Stemplet inne i kortet er fra North stamps. Hjørnepunchen er fra ek. 
Det hvite skrivearket er tredd inn i de rosa hjertene.

7 kommentarer:

  1. Underbart kort med jättefina färger och många fina detaljer.
    Inspirerande och vackert!

    SvarSlett
  2. Tullmus! Dette kortet er jo rett og slett vakkert synes jeg, så dette kan du nok trygt gi bort... Lekkert på alle måter :-)

    SvarSlett
  3. WoW! This is Stunning...LOve everything about it.
    Chrissyxx

    SvarSlett
  4. Ih, så fint et posekort!!
    Flot pyntet ..

    1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett
  5. Så fint dette var! Takk for tilbakemeldingen i bloggen min :) Bor langt unna, så jeg kan ikke ta i mot tilbudet ditt om poser. Men tusen takk! Hadde vært artig å få prøvd de. Bruker å lage av vanlige poser, men disse er ikke likedan? Har du en e-post adr.? Kunne jeg fått den? Har et annet spørsmål til deg ;)

    SvarSlett
  6. Jeg synes dette var et nydelig kort jeg! Fant veien til bloggen din gjennom en annbefaling hos Hege, og jammen er jeg takknemlig for det...Nydelig blogg, masse inspirasjon og gode tips. Du havner herved i blogg rullen min og har fått en ny følger :) Stå på!

    SvarSlett
  7. Du er jammen godt igang med den nye bloggen din! Her er mye fint å se.
    Jeg har nominert deg til en "Liebster Award", du kan lese mer her:
    http://piaspapirogperler.blogspot.com/2012/04/liebster-award-skye-at.html
    Håper du ikke har noe imot det :) Jeg følger nå bloggen din fast!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...