tirsdag 30. april 2013

Scrappetreff!

Et kjapt innlegg fra meg i dag. 
I helga var jeg på Totentreffet sammen med mange hyggelige scrappejenter. Veldig koselig og masse inspirasjon. Spesielt koselig å møte på scrappejenter jeg før kun har truffet i bloggeverden:)
"Lånt" et bilde fra treffet av Rita's kosekrok nederst i innlegget.

Her er et av kortene jeg laget.
Kortet er laget av en matavfallpose og med Maja - vintage spring - mønsterark. Seambinding, blonder og blomster fra woc, snurreblomstene har jeg laget selv. Tekststempler fra stempelglede.
Skal legge ut flere kort jeg laget der etterhvert.








Deltar i utfordring hos
Kort o Mania, #84 - vår!

Ønsker alle en riktig god 1. mai:)

Klem, Lin Monika

5 kommentarer:

  1. Så koselig med scrappetreff :) dette var et lekkert kort! Nydelige duse farger og super fint pyntet :) Ha en fin 1.mai :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Kjempekoslig bilde, og søtt kort i Shabby Chic med masse lekre detlajer. Lekkert :-)

    SvarSlett
  3. Truly spectacular work! Love this stunning creation!

    SvarSlett
  4. Lekkert!
    Nydelige farger og pynt:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  5. Wunderschön und romantisch, ich bin begeistert!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...