tirsdag 26. februar 2013

Nyhet!!

Da kan jeg endelig dele en nyhet med dere:)
Jeg fikk for en stund siden spørsmål om jeg ville være med i desigteamet hos ProMarker Norge. Ble veldig overrasket ettersom jeg akkurat har begynt med fargelegging, men takket sevlfølgelig JA!!


Dette skal blir veldig gøy og lærerikt. Gleder meg til å samarbeide med alle de dyktige jentene på teamet. Håper også jeg kan inspirere dere der ute i scrappeværden på dette området.

Mitt  første DT-bidrag kommer på fredag:)

Klem, Lin Monika

7 kommentarer:

  1. Gratulerer!!!!
    Spennende - !!!

    Diger klem

    SvarSlett
  2. Gratulere Lin Monika:) Skal bli kjekt å følge deg videre med tusjene som du behersker kjempeflott:) klem bente.

    SvarSlett
  3. Gratulerer, dette blir gøy ;-)

    SvarSlett
  4. Så spennende :-) Kos deg i ditt nye verv. Gleder meg til å se fortsettelsen.

    SvarSlett
  5. Gratulerer Lin Monika :) Og velkommen skal du være :) Klem Rita

    SvarSlett
  6. Tillykke med det Lin Monika!! Du er jo også bare så dygtig med tusherne!!

    Knus :)

    SvarSlett
  7. Å så gøy! Gratulerer så masse!
    Kanskje jeg kan gå på et fargeleggingskurs hos deg etterhvert da!!! Eh...
    Gleder meg til å se det du lager!
    Klem Mona

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...